×

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Υποβάλλετε ένα
Αίτημα Υποστήριξης
Ή
Στείλτε μας e-mail στο support@eshoped.gr

Η ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατόν.

ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευτέρα - Παρασκευή
9:00 - 17:00
Έχετε απορίες; Καλέστε μας στο : 210.41.29.006
  • Υποστήριξη
GreekEnglish

EshopedEshoped

Eshoped

Mε εξειδίκευση στην κατασκευή eshop και περισσότερα από 1200 έργα ηλεκτρονικών καταστημάτων !

Eshoped.gr
210.41.29.006

Email: info@eshoped.gr

Αντιπρόσωπος Ελλάδος
Δημ. Γούναρη 47, Πειραιάς
18531, Ελλάδα

Βρείτε μας στο Google Maps
GreekEnglish
  • Αρχική
  • Ιστοσελίδες
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
      • Κατασκευή Ιστοσελίδων
      • Κατασκευή E-shop
      • Ανακατασκευή Ιστοσελίδων
      • Ηλεκτρονικός Τουρισμός
      • Ανάπτυξη Εφαρμογών Διαδικτύου
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
      • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
      • Πιστοποιητικά SSL
      • Ονόματα Χώρου – Domains
  • Digital Marketing
    • Search Engine Optimization
    • Google Ads
    • Social Media
  • Graphic Design
    • Γραφιστικές Υπηρεσίες
    • Πολυμέσα
  • Portfolio
  • Επικοινωνία
ΖητήστεΠροσφορά
  • Αρχική
  • Blog
  • Digital Marketing
  • Analytics: Η επιστήμη πίσω από την επιτυχία (vol.7)
12 Μαΐου 2025

Analytics: Η επιστήμη πίσω από την επιτυχία (vol.7)

Analytics: Η επιστήμη πίσω από την επιτυχία (vol.7)

από ESHOPED / Πέμπτη, 17 Απρίλιος 2025 / Δημοσιεύθηκε στο Digital Marketing, Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Νέα

Στην εποχή του ψηφιακού μάρκετινγκ, όπου οι ευκαιρίες είναι ατελείωτες και ο ανταγωνισμός συνεχώς εντείνεται, η επιτυχία δεν είναι ποτέ αποτέλεσμα τύχης ή απλής σύμπτωσης. Πίσω από κάθε επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια, από κάθε landing page που μετατρέπει επισκέπτες σε πελάτες, και από κάθε διαφήμιση που επιτυγχάνει υψηλές πωλήσεις, υπάρχει μια κοινή συνιστώσα: η αναλυτική προσέγγιση των δεδομένων, τα γνωστά analytics.

Τα δεδομένα αυτά είναι ο χρυσός του digital marketing. Όταν χρησιμοποιούνται σωστά, μας δίνουν ακριβείς πληροφορίες για το τι λειτουργεί και τι όχι, επιτρέποντάς μας να προχωρήσουμε με στρατηγικές κινήσεις που οδηγούν σε μεγαλύτερη απόδοση και επιτυχία.

 

Απόψεις; Όχι. Δεδομένα.

Στον κόσμο του digital marketing, το να βασιζόμαστε σε απόψεις ή σε υποθέσεις δεν αρκεί. Πόσες φορές έχουμε ακούσει τη φράση «πιστεύω ότι αυτό θα δουλέψει» ή «νομίζω πως αυτή η στρατηγική θα αποδώσει»; Στην πραγματικότητα, οι απόψεις και οι εικασίες ανήκουν πλέον στο παρελθόν. Η σύγχρονη στρατηγική μάρκετινγκ απαιτεί κάτι πολύ πιο ισχυρό και αξιόπιστο: δεδομένα.

Αυτό που πραγματικά χρειάζεται κάθε επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ είναι ακριβείς μετρήσεις που να βασίζονται σε πραγματικά στοιχεία και όχι σε υποθέσεις ή εκτιμήσεις. Το ερώτημα που πρέπει να θέσουμε είναι: «Τι μας λένε τα δεδομένα;»

Τα analytics είναι τα εργαλεία που θα μας καθοδηγήσουν σε αυτήν την αναζήτηση, δίνοντάς μας ακριβείς και ποσοτικές απαντήσεις για το πώς να βελτιώσουμε τις ενέργειές μας και να διασφαλίσουμε την επιτυχία. Μέσα από τα δεδομένα, μπορούμε να:

  • Παρακολουθούμε την πορεία κάθε ενεργείας (ads, SEO, social media).
  • Αναγνωρίζουμε τι αποδίδει και τι όχι.
  • Κατανοούμε τη συμπεριφορά των χρηστών στο website ή στο eshop.
  • Αξιολογούμε το ROI κάθε καμπάνιας.
  • Κάνουμε βελτιστοποιήσεις βασισμένες σε αποδείξεις, όχι υποθέσεις.

 

Google Analytics: Ο βασιλιάς των insights.

Στο digital marketing, τα δεδομένα είναι το πιο πολύτιμο εργαλείο που έχουμε για να κατανοήσουμε την απόδοση των στρατηγικών μας και να διασφαλίσουμε ότι κινούμαστε στη σωστή κατεύθυνση. Σε αυτό το πλαίσιο, το Google Analytics 4 (GA4) αναδεικνύεται ως το απόλυτο εργαλείο για την παρακολούθηση της επισκεψιμότητας και της συμπεριφοράς των χρηστών στον ιστότοπο. Χρησιμοποιώντας το GA4, αποκτούμε μια εξαιρετική εικόνα για το τι πραγματικά συμβαίνει στην πλατφόρμα, ενώ οι δυνατότητες του εργαλείου επιτρέπουν να αναλύουμε με ακρίβεια την απόδοση κάθε καμπάνιας, ενέργειας ή στρατηγικής.

Η ενσωμάτωσή του στο website ή στο eshop μπορεί να φέρει επανάσταση στην κατανόηση των δεδομένων, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να λάβουμε αποφάσεις που βασίζονται σε πραγματικά, ποσοτικά στοιχεία. Μερικά από τα κύρια χαρακτηριστικά του GA4 είναι:

  • Παρακολούθηση Πηγών Επισκεψιμότητας (Traffic Sources):  Το GA4 μας επιτρέπει να παρακολουθούμε με ακρίβεια από πού προέρχεται η επισκεψιμότητα του ιστοτόπου μας (π.χ., οργανική αναζήτηση, διαφημίσεις, social media, referrals κ.ά.), δίνοντάς μας πλήρη εικόνα για τις πιο αποδοτικές πηγές και στρατηγικές που οδηγούν τους επισκέπτες στον ιστότοπο.
  • Ανάλυση Συμπεριφοράς Χρηστών:  Μέσω του GA4, μπορούμε να κατανοήσουμε σε βάθος τη συμπεριφορά των χρηστών στον ιστότοπο, παρακολουθώντας πού κάνουν click, πόσο χρόνο ξοδεύουν σε κάθε σελίδα, ποια σημεία της σελίδας τους κρατούν περισσότερο και ποια σημεία τους κάνουν να εγκαταλείψουν τον ιστότοπο.
  • Ορισμός Στόχων και Μετρήσεων:  Το GA4 επιτρέπει να ορίσουμε στόχους (conversions), όπως συμπληρώσεις φόρμας, ολοκληρωμένες αγορές, clicks σε call to action (CTA) ή άλλες ενέργειες που είναι σημαντικές για την επιτυχία της στρατηγικής, και να παρακολουθούμε την απόδοση αυτών των στόχων με απόλυτη ακρίβεια.
  • Δημιουργία Αναφορών και Custom Metrics: Με το GA4 μπορούμε να δημιουργήσουμε προσαρμοσμένες αναφορές και να ορίσουμε custom metrics που ανταποκρίνονται ακριβώς στις ανάγκες της κάθε επιχείρησης. Αυτό μας επιτρέπει να επικεντρωθούμς στα δεδομένα που είναι πιο σημαντικά για την κάθε στρατηγική και να πάρουμε αποφάσεις βασισμένες σε συγκεκριμένα KPIs (Key Performance Indicators).

 

Αλλά δεν είναι μόνο το GA4…

Η στρατηγική ανάλυσης δεδομένων δεν σταματά εκεί. Για να αποκτήσουμε μια ολοκληρωμένη εικόνα για την απόδοση των ψηφιακών ενεργειών και να βελτιώσουμε συνεχώς τη στρατηγική μας, πρέπει να χρησιμοποιούμε και άλλα εξειδικευμένα εργαλεία που παρέχουν πρόσθετα insights. Μερικά must-have εργαλεία που μπορούν να απογειώσουν την εικόνα που έχουμε για την απόδοση των ενεργειών είναι:

  • Google Tag Manager: Η μαγεία πίσω από την παρακολούθηση.
  • Facebook Pixel (και Meta Business Suite): Εργαλείο για social media insights.
  • Google Search Console: Ανάλυση οργανικής αναζήτησης και απόδοσης SEO.
  • CRM Integrations (π.χ. Mailchimp Analytics): Σύνδεση marketing με sales και customer lifetime value.
  • LinkedIn Analytics: Ανάλυση απόδοσης επαγγελματικών καμπανιών.

 

Η στρατηγική πίσω από τα νούμερα

Η ανάλυση χωρίς δράση είναι απλώς πληροφορία. Η επιτυχία έρχεται όταν:

  • Θέτουμε ξεκάθαρους στόχους. Τι θεωρείται επιτυχία για τον καθένα; Leads; Αγορές; Engagement;
  • Συλλέγουμε τα σωστά δεδομένα. Όχι ό,τι υπάρχει, αλλά ό,τι έχει νόημα για τη στρατηγική μας.
  • Αναλύουμε με συνέπεια. Δεν περιμένουμε το τέλος του μήνα. Η ανάλυση πρέπει να είναι συνεχής.

 

Οι αποφάσεις πρέπει να βασίζονται σε ακριβή δεδομένα και τεκμηριωμένες στρατηγικές, γι’ αυτό και τα analytics είναι πλέον αναγκαία για την επιτυχία. Όποιος παρακολουθεί, αναλύει και προσαρμόζει τις ενέργειές του με βάση τα δεδομένα, επιβιώνει και εξελίσσεται στον ανταγωνιστικό ψηφιακό κόσμο. Αντίθετα, όποιος αγνοεί τα δεδομένα και συνεχίζει να παίρνει αποφάσεις βασισμένες σε εικασίες και υποθέσεις, απλώς… μαντεύει. Η δύναμη των analytics έγκειται στην ικανότητά τους να παρέχουν σαφή εικόνα για το τι λειτουργεί και τι όχι, επιτρέποντας στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να επικεντρωθούν στις ενέργειες που αποδίδουν πραγματικά και να βελτιώσουν εκείνες που χρειάζονται προσαρμογή.

Τα Analytics δεν είναι πολυτέλεια – Είναι ανάγκη… Γιατί σήμερα, η επιτυχία δεν γράφεται με τύχη αλλά με δεδομένα.

Στο επόμενο άρθρο θα αναλύσουμε τι μας περιμένει στο πεδίο της ψηφιακής στρατηγικής του μέλλοντος!

0
  • Tweet

Τελευταία Νέα

  • Η Ψηφιακή Στρατηγική του Μέλλοντος: Το Όραμα για το 2030 (vol.8)

    Το ψηφιακό τοπίο δεν είναι απλά σε τροχιά αλλαγ...
  • Η εξέλιξη του email marketing: Από το inbox στην εμπιστοσύνη (vol.6)

    Το email marketing έχει διανύσει μακρύ δρόμο απ...
  • Από τα social media στο conversion: Τα μυστικά της επιτυχημένης ψηφιακής διαφήμισης (vol.5)

    Στον κόσμο του digital marketing, η μετάβαση απ...
  • Content is king: Πώς το περιεχόμενο μπορεί να αναδείξει την ιστοσελίδα σου (vol.4)

    Στον δυναμικά εξελισσόμενο κόσμο του digital ma...
  • Web design με σκοπό: Πώς το design αλληλεπιδρά με το conversion (vol.3)

    Το web design δεν είναι απλώς θέμα αισθητικής… ...

Κατηγορίες

  • Digital Marketing
  • Graphics
  • Internet Security
  • Social Media
  • Team Eshoped
  • Web Design
  • Ηλεκτρονικό Εμπόριο
  • Θέσεις Εργασίας
  • Νέα
  • Τεχνολογία

ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

Παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και σύντομα ένας εξειδικευμένος σύμβουλος διαδικτύου
θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας λύσει όλες τις απορίες, να καταγράψει τις ανάγκες σας
και να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή λύση για το νέο σας έργο!

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

  • Κατασκευή Ιστοσελίδων
  • Κατασκευή E-shop
  • Ανακατασκευή Ιστοσελίδων
  • Ηλεκτρονικός Τουρισμός
  • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
  • Search Engine Optimization
  • Digital Marketing
  • Google Ads
  • Social Media Marketing
  • Γραφιστικές Υπηρεσίες

NEWSLETTER

Θέλετε να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα και τις ανακοινώσεις μας;

  • DA Growth Award - Bronze - 2023
  • PrestaShop Expert
Πολιτική Απορρήτου

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

N.Z. ESHOPED LTD

Κεντρικά Γραφεία
Email: info@eshoped.gr
Ηνωμένων Εθνών 2, Λάρνακα, ΤΚ: 6042

Άνοιγμα στο Google Maps


Αντιπρόσωπος Ελλάδος
T: 210.41.29.006
Email: info@eshoped.gr
Δημ. Γούναρη 47, 18531, Πειραιάς, Ελλάδα

Άνοιγμα στο Google Maps

  • GET SOCIAL
Eshoped

© 2024 Eshoped - All rights reserved

Κορυφή
GreekEnglish