fbpx
×

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Υποβάλλετε ένα
Αίτημα Υποστήριξης
Ή
Στείλτε μας e-mail στο support@eshoped.gr

Η ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατόν.

ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευτέρα - Παρασκευή
9:00 - 17:00

Ο Influencer σε γενικές γραμμές είναι ένας άνθρωπος που έχει αποκτήσει ή αναπτύξει τη φήμη και την αναγνωρισιμότητα του μέσω του Διαδικτύου. Η άνοδος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει βοηθήσει τους ανθρώπους αυτούς να αυξήσουν την προσέγγισή τους σε ένα παγκόσμιο κοινό. Μπορούν να είναι απλοί άνθρωποι και όχι διασημότητες, οι οποίοι δημοσιεύουν τα ενδιαφέροντά

Βρισκόμαστε ακόμα σε περίοδο καραντίνας. Παρόλα αυτά, κάποιοι έμποροι έχουν δει αύξηση των πελατών τους. Σε μια πολύ ανταγωνιστική αγορά, η πρόκληση το 2021 είναι να διατηρήσετε αυτούς τους πελάτες πιστούς στην επωνυμία σας με την ανάπτυξη κατάλληλων στρατηγικών μάρκετινγκ. Αυτή η τάση αντικατοπτρίζεται σε όλη την Ευρώπη με αύξηση κατά 30% των εξόδων που

Ετικέτες: , , , , ,

Τα 10 πιο σημαντικά Metrics στη Διαφήμιση

Αν χρησιμοποιείτε πληρωμένες διαφημίσεις στη Google ή φτιάχνετε καμπάνιες μέσω e-mail, πρέπει να συλλέγετε και να αναλύετε τις μετρήσεις διαφήμισης.  Οι μετρήσεις διαφημίσεων συμβάλλουν στη διαπίστωση της προόδου των καμπανιών σας, στο τι λειτουργεί καλά και τι πρέπει να αλλάξει. Πρέπει να έχετε μια λίστα με μετρήσεις διαφήμισης που ελέγχονται τακτικά, ώστε να μπορείτε να

Ετικέτες: , , , ,

Τα 10 σημαντικότερα metrics στο ecommerce

Τα metrics (μετρήσεις απόδοσης) στο ηλεκτρονικό εμπόριο δείχνουν κυριολεκτικά την κατάσταση της επιχείρησής σας. Καμία επιχείρηση δεν μπορεί να επιβιώσει, αν δεν παρακολουθείτε τις μετρήσεις, για να αξιολογήσετε πώς πάει και να συγκρίνετε την πρόοδο της με την πάροδο του χρόνου. Καταλαβαίνουμε ότι είναι δύσκολο να αποφασίσετε ποιες μετρήσεις θα παρακολουθούνται, ειδικά εάν είστε στην

Ετικέτες: , , ,

Ένα πάρα πολύ σημαντικό κομμάτι για την επιτυχία της επιχείρησής σου είναι τα Testimonials (αξιολογήσεις πελατών). Πόσες φορές δεν έχουμε μπει στη διαδικασία να διαβάσουμε κριτικές και αξιολογήσεις πελατών μιας επιχείρησης, πριν προβούμε σε μια αγορά;  Σύμφωνα με έρευνες, πάνω από το 70% των καταναλωτών διαβάζουν τις αξιολογήσεις πριν προχωρήσουν σε μια αγορά, ενώ σε

Ετικέτες: ,

Πώς να φτιάξεις ένα ενδιαφέρον Newsletter;

Μία από τις πιο άμεσες και δυνατές μορφές επικοινωνίας που μπορείς να δημιουργήσεις με τους πελάτες ή τους αναγνώστες σου είναι το email marketing. Ο ιστότοπος σου μπορεί να είναι επαγγελματικός ή προσωπικός (blog). Όπως και να έχει είναι πολύ σημαντικό να διατηρείς την επικοινωνία με τους πελάτες και τους αναγνώστες που τον επισκέπτονται. Ο

Έλα στην Eshoped και δημιούργησε το δικό σου eshop με επιδότηση ΕΣΠΑ. Αξιοποίησε τη δυνατότητα επιχορήγησης έως 5.000€, στο 100% των εξόδων για την κατασκευή του δικού σου eshop μέσω ΕΣΠΑ στην Eshoped. Μπορεί οι καταστάσεις να έχουν δημιουργήσει προβλήματα στο εμπόριο, αλλά έχουν δημιουργηθεί και πολλές ευκαιρίες για να αναπτυχθούμε. Συνέχισε ανεμπόδιστα τη λειτουργία

Ετικέτες: ,

Ακολουθήστε αυτές τις 35 συμβουλές για την εύκολη προετοιμασία του eshop σας για τα Χριστούγεννα. Προωθητικές προσφορές SEO, σχεδιασμού και πλοήγησης: αυτή η λίστα καλύπτει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να πετύχετε κατά τη διάρκεια της πιο σημαντικής εποχής του έτους! Σχεδόν 8 στους 10 διαδικτυακούς αγοραστές λένε ότι έχουν σερφάρει στο διαδίκτυο για

Ετικέτες: , ,

Η Eshoped δίπλα στον Σκοπό Ζωής!

Η Eshoped δίπλα στον Σκοπό Ζωής! Οι φετινές γιορτές είναι λίγο διαφορετικές από τις προηγούμενες, ίσως λίγο πιο δύσκολες. Όμως, η κάθε δυσκολία γεννά μια ευκαιρία. Ευκαιρία να αναλογιστούμε όλοι ποιος είναι ο σκοπός της ζωής μας. Η απόφαση ήρθε γρήγορα. Σκοπός μας η αγάπη, η αλληλοβοήθεια και η αλληλεγγύη. Ξεκινήσαμε τη δράση. Και στην

Θέλεις περισσότερους followers στο επαγγελματικό σου Instagram; Λογικό … Αφού περισσότεροι followers σημαίνει μεγαλύτερη αλληλεπίδραση με τον λογαριασμό σου και μεγαλύτερη αλληλεπίδραση σημαίνει περισσότερες πωλήσεις.  Φυσικά θα πρέπει να μπει ένα φίλτρο, επειδή οι περισσότεροι από εμάς θα προτιμούσαμε να έχουμε 1.000 από τους σωστούς ανθρώπους να μας ακολουθούν από 100.000 από τους λάθος ανθρώπους

Οθόνη tablet με λογότυπο Youtube

Καθημερινά βλέπουμε διαφημίσεις στο youtube. Κάποιες είναι διασκεδαστικές, κάποιες βαρετές και κάποιες κάπως … ενοχλητικές. Σε κάθε περίπτωση το youtube είναι ένα πολύ δυνατό μέσο, που δύσκολα μπορεί κάποιος να αποχωριστεί.  Χρησιμοποιούμε το youtube για να ενημερωθούμε, για να εκπαιδευτούμε, για να διασκεδάσουμε, για να δούμε στιγμιότυπα της τηλεόρασης που δεν προλάβαμε να παρακολουθήσουμε. Παράλληλα

Digital Marketing για Τουριστικές Επιχειρήσεις  Το διαδίκτυο και το digital marketing έχουν μπει δυναμικά στη ζωή μας πολλά χρόνια τώρα. Χάρη σε αυτά, οι επιχειρήσεις έχουν πλέον τη δυνατότητα να διαφημιστούν γρήγορα, εύκολα και σε μεγάλο κοινό. Έτσι, για τις τουριστικές επιχειρήσεις τα πλεονεκτήματα είναι πολλά, καθώς απευθύνονται σε μεγάλο πλήθος πελατών ακόμα και παγκοσμίως. 

Κορυφή
GreekEnglish