fbpx
×

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Υποβάλλετε ένα
Αίτημα Υποστήριξης
Ή
Στείλτε μας e-mail στο support@eshoped.gr

Η ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατόν.

ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευτέρα - Παρασκευή
9:00 - 17:00

Έλα στην Eshoped και δημιούργησε το δικό σου eshop με επιδότηση ΕΣΠΑ. Αξιοποίησε τη δεύτερη ευκαιρία που μας δίνεται για επιχορήγηση έως 5.000€, στο 100% των εξόδων για την κατασκευή του δικού σου eshop μέσω ΕΣΠΑ στην Eshoped. Ξεκίνησε στις 9 Ιουλίου 2021 η υποβολή αιτήσεων για τον Β΄ κύκλο της δράσης του ΕΠΑνΕΚ «e-λιανικό». 

Υπάρχουν πάρα πολλές επιχειρήσεις, μικρές και μεγάλες, που ήδη πουλάνε τα προϊόντα τους σε Facebook και το Instagram εδώ και πολλά χρόνια. Τα social media, όπως το Facebook και το Instagram, γίνονται χώροι πώλησης αγαθών. Είτε πρόκειται για το Marketplace του Facebook, όπου ιδιώτες πουλάνε τα αγαθά τους σε ιδιώτες, είτε το Facebook Pages και

Η ESHOPED θέλει να ευχαριστήσει την βιομηχανία υποδημάτων BOXER – Δ.Ι. ΦΕΙΔΑΣ Α.Ε. για την εμπιστοσύνη που έδειξε και μας ανέθεσε την δημιουργία του πρώτου της ηλεκτρονικού καταστήματος. Η ιστορία της BOXER αρχίζει το 1919, όταν ο Ιωάννης Φειδάς ξεκίνησε την κατασκευή χειροποίητων δερμάτινων υποδημάτων στην Καλαμάτα Μεσσηνίας, μετά την επιστροφή του από τη δωδεκάχρονη

Ετικέτες: , , , , ,

Ο κάθε άνθρωπος έχει τα δικά του χαρακτηριστικά. Άλλη οικονομική κατάσταση, μορφωτικό επίπεδο, δημογραφικά στοιχεία, φύλο, ηλικία, τρόπο ζωής και πολλά άλλα. Επίσης, υπάρχουν πολλά ερεθίσματα που δέχεται ένας άνθρωπος. Τα ερεθίσματα που δέχεται κάθε καταναλωτής αποτελούν παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν την αγοραστική του δύναμη. Αυτοί οι παράγοντες μπορεί να είναι πολιτικοί, ατομικοί, κοινωνικοί, ψυχολογικοί

Ο Influencer σε γενικές γραμμές είναι ένας άνθρωπος που έχει αποκτήσει ή αναπτύξει τη φήμη και την αναγνωρισιμότητα του μέσω του Διαδικτύου. Η άνοδος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει βοηθήσει τους ανθρώπους αυτούς να αυξήσουν την προσέγγισή τους σε ένα παγκόσμιο κοινό. Μπορούν να είναι απλοί άνθρωποι και όχι διασημότητες, οι οποίοι δημοσιεύουν τα ενδιαφέροντά

Βρισκόμαστε ακόμα σε περίοδο καραντίνας. Παρόλα αυτά, κάποιοι έμποροι έχουν δει αύξηση των πελατών τους. Σε μια πολύ ανταγωνιστική αγορά, η πρόκληση το 2021 είναι να διατηρήσετε αυτούς τους πελάτες πιστούς στην επωνυμία σας με την ανάπτυξη κατάλληλων στρατηγικών μάρκετινγκ. Αυτή η τάση αντικατοπτρίζεται σε όλη την Ευρώπη με αύξηση κατά 30% των εξόδων που

Ετικέτες: , , , , ,

Τα 10 πιο σημαντικά Metrics στη Διαφήμιση

Αν χρησιμοποιείτε πληρωμένες διαφημίσεις στη Google ή φτιάχνετε καμπάνιες μέσω e-mail, πρέπει να συλλέγετε και να αναλύετε τις μετρήσεις διαφήμισης.  Οι μετρήσεις διαφημίσεων συμβάλλουν στη διαπίστωση της προόδου των καμπανιών σας, στο τι λειτουργεί καλά και τι πρέπει να αλλάξει. Πρέπει να έχετε μια λίστα με μετρήσεις διαφήμισης που ελέγχονται τακτικά, ώστε να μπορείτε να

Ετικέτες: , , , ,

Τα 10 σημαντικότερα metrics στο ecommerce

Τα metrics (μετρήσεις απόδοσης) στο ηλεκτρονικό εμπόριο δείχνουν κυριολεκτικά την κατάσταση της επιχείρησής σας. Καμία επιχείρηση δεν μπορεί να επιβιώσει, αν δεν παρακολουθείτε τις μετρήσεις, για να αξιολογήσετε πώς πάει και να συγκρίνετε την πρόοδο της με την πάροδο του χρόνου. Καταλαβαίνουμε ότι είναι δύσκολο να αποφασίσετε ποιες μετρήσεις θα παρακολουθούνται, ειδικά εάν είστε στην

Ετικέτες: , , ,

Ένα πάρα πολύ σημαντικό κομμάτι για την επιτυχία της επιχείρησής σου είναι τα Testimonials (αξιολογήσεις πελατών). Πόσες φορές δεν έχουμε μπει στη διαδικασία να διαβάσουμε κριτικές και αξιολογήσεις πελατών μιας επιχείρησης, πριν προβούμε σε μια αγορά;  Σύμφωνα με έρευνες, πάνω από το 70% των καταναλωτών διαβάζουν τις αξιολογήσεις πριν προχωρήσουν σε μια αγορά, ενώ σε

Ετικέτες: ,

Πώς να φτιάξεις ένα ενδιαφέρον Newsletter;

Μία από τις πιο άμεσες και δυνατές μορφές επικοινωνίας που μπορείς να δημιουργήσεις με τους πελάτες ή τους αναγνώστες σου είναι το email marketing. Ο ιστότοπος σου μπορεί να είναι επαγγελματικός ή προσωπικός (blog). Όπως και να έχει είναι πολύ σημαντικό να διατηρείς την επικοινωνία με τους πελάτες και τους αναγνώστες που τον επισκέπτονται. Ο

Έλα στην Eshoped και δημιούργησε το δικό σου eshop με επιδότηση ΕΣΠΑ. Αξιοποίησε τη δυνατότητα επιχορήγησης έως 5.000€, στο 100% των εξόδων για την κατασκευή του δικού σου eshop μέσω ΕΣΠΑ στην Eshoped. Μπορεί οι καταστάσεις να έχουν δημιουργήσει προβλήματα στο εμπόριο, αλλά έχουν δημιουργηθεί και πολλές ευκαιρίες για να αναπτυχθούμε. Συνέχισε ανεμπόδιστα τη λειτουργία

Ετικέτες: ,

Ακολουθήστε αυτές τις 35 συμβουλές για την εύκολη προετοιμασία του eshop σας για τα Χριστούγεννα. Προωθητικές προσφορές SEO, σχεδιασμού και πλοήγησης: αυτή η λίστα καλύπτει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να πετύχετε κατά τη διάρκεια της πιο σημαντικής εποχής του έτους! Σχεδόν 8 στους 10 διαδικτυακούς αγοραστές λένε ότι έχουν σερφάρει στο διαδίκτυο για

Ετικέτες: , ,
Κορυφή
GreekEnglish