Αγκαλιάζοντας τον ψηφιακό μετασχηματισμό
Στο σημερινό ταχέως εξελισσόμενο τεχνολογικό τοπίο, οι επιχειρήσεις αναζητούν συνεχώς τρόπους για να παραμείνουν μπροστά από τις εξελίξεις και να προσαρμοστούν στην ψηφιακή εποχή. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός έχει αναδειχθεί σε βασική στρατηγική για τους οργανισμούς σε όλους τους κλάδους, επιτρέποντάς τους να ενσωματώσουν τις ψηφιακές τεχνολογίες στις δραστηριότητές τους και να ξεκλειδώσουν πολυάριθμα οφέλη. Με
- Δημοσιεύθηκε στο Digital Marketing, Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Νέα, Τεχνολογία
Προστασία προσωπικών πληροφοριών στην ψηφιακή εποχή
Το ζήτημα της ψηφιακής ιδιωτικότητας αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στο σημερινό διαδικτυακό κόσμο, όπου οι ψηφιακές τεχνολογίες διαπερνούν κάθε πτυχή της ζωής μας. Από τις ηλεκτρονικές αγορές έως τις αλληλεπιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι προσωπικές μας πληροφορίες μοιράζονται και αποθηκεύονται συνεχώς σε διάφορες ψηφιακές πλατφόρμες. Αυτό το άρθρο έχει ως στόχο να ρίξει
- Δημοσιεύθηκε στο Internet Security, Νέα, Τεχνολογία
Η σημασία της εμπειρίας του χρήστη (user experience) στο σχεδιασμό των ιστοσελίδων
Κατά τον σχεδιασμό ενός ιστοτόπου, είναι σημαντικό να έχετε κατά νου τον τελικό χρήστη. Ένας ιστότοπος που είναι δύσκολος στην πλοήγηση, αργός στη φόρτωση ή αισθητικά μη ελκυστικός μπορεί να οδηγήσει σε κακή εμπειρία χρήστη (UX) και να αποτρέψει τους πιθανούς πελάτες από το να ασχοληθούν με την επιχείρησή σας. Τι είναι η εμπειρία χρήστη
- Δημοσιεύθηκε στο Digital Marketing, Graphics, Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Νέα, Τεχνολογία
Τι είναι τα Chatbots; Είναι απαραίτητα για την επιχείρησή μου;
Στο σημερινό ταχύτατο ψηφιακό κόσμο, οι πελάτες αναμένουν γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση από τις επιχειρήσεις. Σε αυτό το σημείο έρχονται τα chatbots τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της αλληλεπίδρασης του χρήστη με το Brand. Το chatbot είναι ένα πρόγραμμα υπολογιστή που έχει σχεδιαστεί για να προσομοιώνει τη συνομιλία με τους χρήστες. Τα chatbots
- Δημοσιεύθηκε στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Νέα, Τεχνολογία
Τι είναι το UGC – Ποια είναι τα οφέλη του;
Πλέον όλο και συχνότερα ακούμε τον όρο UGC Content. Τι είναι όμως αυτό; Το UGC (User-Generated Content) είναι κάθε είδος περιεχομένου που δημιουργείται και μοιράζεται από άτομα που δεν συνδέονται απαραίτητα με μια συγκεκριμένη μάρκα ή επιχείρηση. Αυτό το περιεχόμενο μπορεί να λάβει πολλές μορφές, όπως αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κριτικές, φωτογραφίες, βίντεο, αναρτήσεις
- Δημοσιεύθηκε στο Digital Marketing, Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Νέα
Η άνοδος του Video Marketing – Tips και συμβουλές για δημιουργία ελκυστικών βίντεο
Το video marketing βρίσκεται στο πικ του, καθώς όλο και περισσότερες επιχειρήσεις συνειδητοποιούν τα οφέλη της χρήσης βίντεο για την επικοινωνία με το κοινό-στόχο τους. Σύμφωνα με έρευνα της Wyzowl, το 91% των επιχειρήσεων δηλώνουν ότι σχεδιάζουν να αυξήσουν τη δημιουργία βίντεο για τις marketing ενέργειές τους, το 2023. Με τη δημοτικότητα του video marketing
- Δημοσιεύθηκε στο Digital Marketing, Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Νέα
E-Commerce: Αύξηση πελατολογίου ή διατήρηση του υπάρχοντος
Το e-commerce έχει πλέον παγιωθεί σαν αγοραστική συνήθεια και ειδικά μετά την περίοδο του κορονοϊού κατά την οποία οι online αγορές αυξήθηκαν κατακόρυφα. Σε έρευνα που δημοσίευσε πρόσφατα η Επιτροπή Ανταγωνισμού για το ηλεκτρονικό εμπόριο φαίνεται ξεκάθαρα η αλματώδης άνοδος. Χαρακτηριστικά αναφέρω ότι το 2017 οι online πωλήσεις αντιστοιχούσαν σε 2,68% του ΑΕΠ (5 ΔΙΣ
- Δημοσιεύθηκε στο Digital Marketing, Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Νέα, Τεχνολογία
Η θετική ψυχολογία στον εργασιακό χώρο
Πόσο σημαντικό ρόλο παίζει για εσάς το ευχάριστο κλίμα στον εργασιακό σας χώρο;
- Δημοσιεύθηκε στο Team Eshoped, Νέα
Σύμβουλος Διαδικτύου – Ένα πραγματικό εργαλείο για κάθε επιχείρηση
Εδώ και εκατοντάδες χρόνια υπάρχει ένα επάγγελμα το οποίο ήταν είναι και θα είναι καταλυτικό και απαραίτητο σχεδόν σε όλες τις επιχειρήσεις και αυτό δεν είναι άλλο από τον πωλητή. Κάθε επιχείρηση παγκοσμίως βρίσκεται σε μία διαρκή αναζήτηση πωλητών ώστε να μπορεί να πετύχει τους στόχους της. Τα τελευταία 10 χρόνια έχει προστεθεί ένας καινούριος
- Δημοσιεύθηκε στο Digital Marketing, Web Design, Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Νέα, Τεχνολογία
Ο δρόμος προς το Brand Loyalty
Brand loyalty, ένας όρος που ακούγεται συχνά στους κύκλους του επιχειρείν και για πολλούς, ένας μακροπρόθεσμος στόχος.
- Δημοσιεύθηκε στο Digital Marketing, Web Design, Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Τεχνολογία
Το Universal Analytics αποσύρεται – Κάντε το επόμενο βήμα με το Google Analytics 4
Το GA4 αποτελεί την νέα έκδοση του Analytics η οποία θέτει νέα πρότυπα για το πως θα συλλέγονται, επεξεργάζονται και οργανώνονται τα δεδομένα μίας ιδιοκτησίας (πχ ιστότοπος, εφαρμογή κλπ).
- Δημοσιεύθηκε στο Digital Marketing, Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Νέα, Τεχνολογία