Ο θεσμός της «Μαύρης Παρασκευής» ξεκίνησε από τις ΗΠΑ το 1932 και συνεχίζεται ως και σήμερα την πρώτη Παρασκευή αμέσως μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών.
Παρόλο που η επίσημη ημέρα της Black Friday είναι σήμερα, 29/11, στην πραγματικότητα οι προσφορές ξεκινούν κάποιες μέρες νωρίτερα και διαρκούν όλο το σαββατοκύριακο μέχρι να πάρει τη σκυτάλη της η Cyber Monday, στις 02/12, με ένα νέο κύμα προσφορών για τις διαδικτυακές αγορές!
Αυτό σημαίνει ότι οι αγοραστές, έχουν επιπλέον χρόνο για να πραγματοποιήσουν αλλά και να επιλέξουν το προϊόν εκείνο που επιθυμούν, αντί να προσπαθήσουν να το κάνουν μέσα σε μία μόνο ημέρα και από την άλλη οι επιχειρήσεις έχουν αρκετό χρόνο για να προετοιμαστούν κατάλληλα, offline αλλά και online, στήνοντας τις καλύτερες διαδικτυακές καμπάνιες για να πετύχουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα και να αυξήσουν αλλά και να ευχαριστήσουν το πελατολόγιό τους.
Ας δούμε κάποιες γενικές πληροφορίες για την Black Friday:
- 21 εκατομμύρια αναζητήσεις γίνονται στη Google που σχετίζονται με τη Black Friday.
- Το 70% των αναζητήσεων πραγματοποιείται 20 ημέρες πριν από τη Black Friday. Είναι η περίοδος κατά την οποία οι πελάτες αποφασίζουν ποια προϊόντα πρόκειται να αγοράσουν στην Black Friday.
- Το 60% των αναζητήσεων γίνεται μέσω smartphone.
- Ο προϋπολογισμός των επιχειρήσεων για το μάρκετινγκ στις Google καμπάνιες τους αυξάνεται συνήθως κατά 53%.
Αυτοί είναι μερικοί από τους λόγους που μας εξηγούν γιατί κάθε χρόνο η Black Friday γίνεται όλο και πιο σημαντική για τον κόσμο του λιανικού και ηλεκτρονικού εμπορίου.
Η ημέρα αυτή λοιπόν έφτασε, φτιάξτε μία λίστα, παραμείνετε πιστοί σε αυτή και κάντε τις πιο έξυπνες αγορές ολόκληρης της χρονιάς!