Τι είναι και γιατί είναι απαραίτητο;
To website για καταστήματα με delivery είναι site που επιτρέπει στους πελάτες των καταστημάτων να κάνουν τις παραγγελίες τους online. Αφορά καταστήματα εστίασης και cafe αλλά και μικρά καταστήματα λιανικής όπως κρεοπωλεία, μανάβικα, μπακάλικα, super market, mini-market, κάβες ποτών κ.α. Αν και πολλές μικρές επιχειρήσεις εξετάζουν με σκεπτικισμό την επιλογή αυτή, είναι πολλοί οι λόγοι που μία τέτοια επένδυση, θα έχει μόνο οφέλη.
Οι καταναλωτικές συνήθειες αλλάζουν
Η πανδημία άλλαξε με βίαιο τρόπο τις αγοραστικές μας συνήθειες. Άνθρωποι που αντιμετώπιζαν με φοβία τις αγορές στο διαδίκτυο, έκαναν πολλαπλές αγορές και ανακάλυψαν τις διευκολύνσεις που προσφέρουν. Κάποια στιγμή οι περιορισμοί στα καταστήματα λιανικής θα αρθούν, οι ηλεκτρονικές παραγγελίες όμως θα μείνουν
Το υιοθετούν οι ανταγωνιστές
Κατά τη διάρκεια της καραντίνας πολλές επιχειρήσεις, μικρές, μεσαίες και μεγάλες, αναζήτησαν και εντάξανε στη λειτουργία τους τρόπους αγοράς εξ αποστάσεως όπως τηλεφωνικές παραγγελίες, παραγγελίες με email, ηλεκτρονικούς καταλόγους, ανανέωσαν τα eshop τους ή εντάχθηκαν σε πλατφόρμες online παραγγελιών φαγητού. Αυτή η συνολική ανησυχία στον κλάδο δείχνει πώς θα γίνονται στα επόμενα χρόνια οι αγορές και είναι πιθανό, όποιος δεν ακολουθήσει, να βρεθεί σύντομα με μειωμένο τζίρο.
Ο χρόνο λήψης και εκτέλεσης της παραγγελίας μειώνεται
Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες που προσφέρουν μόνο ευκολία και ασφάλεια στον καταναλωτή. Ένα από τα πολύ σημαντικά οφέλη για την επιχείρηση, είναι η μείωση του λειτουργικού κόστους και η απελευθέρωση πόρων για πιο παραγωγικής φύσης εργασίες. Ο εργαζόμενος που απασχολείται στη λήψη της παραγγελίας τηλεφωνικά ή για την εξυπηρέτηση κάποιου πελάτη, θα μπορεί να ασχοληθεί με άλλες εργασίες. Η παραγγελία θα είναι έτοιμη πιο σύντομα, ο πελάτης θα είναι ικανοποιημένος και θα αγοράσει ξανά από το κατάστημα.
Διευρύνει τον αριθμό τον αγορών ανά ημέρα
Καθώς ο περιορισμός των ταυτόχρονων πελατών σε κάθε κατάστημα θα υπάρχει για αρκετό διάστημα ακόμα, ο ημερήσιος τζίρος των καταστημάτων δεν αναμένεται να επανέλθει στα προηγούμενα επίπεδα. Στις online όμως παραγγελίες, δεν υπάρχει κίνδυνος συνωστισμού και περιορισμός πελατών. Ένα edelivery website δίνει στην επιχείρηση σας τη δυνατότητα να επαναφέρει το τζίρο στα προηγούμενα επίπεδα ακόμα και να τον αυξήσει.
Μεγαλώνει γεωγραφικά το εύρος του κοινού
Έρευνες έχουν δείξει ότι στα περισσότερα καταστήματα λιανικής το 80% των πελατών τους προέρχεται από μία μικρή ακτίνα στην οποία είτε διαμένουν, είτε εργάζονται. Με τις online παραγγελίες επιλέγετε και ορίζετε εσείς πόσο μεγάλη θα είναι αυτή η ακτίνα, λαμβάνοντας υπόψη το κόστος παράδοσης της παραγγελίας. Όσο μεγαλύτερη, βέβαια, η ακτίνα, τόσο μεγαλύτερο το πλήθος των δυνητικών πελατών.
Εύκολη διαφήμιση στα social media
Και πώς θα μάθουν οι πελάτες σας, ότι μπορούν πλέον να κάνουν την παραγγελία τους στο διαδίκτυο; Σίγουρα έχετε σκεφτεί τους προφανείς τρόπους, να τους ενημερώσετε εσείς κατ’ ιδίαν, να δώσετε μαζί με την παραγγελία ένα ενημερωτικό flyer ή να βάλετε μία αυτοκόλλητη αφίσα στη βιτρίνα σας.
Ένας ακόμη πολύ αποτελεσματικός τρόπος είναι η χρήση των social media. Με μία σελίδα στο facebook και στο instagram μπορείτε να κρατήσετε επαφή με τους πελάτες σας και με προωθημένα posts μπορείτε να τους ενημερώσετε για τα προϊόντα και τις προσφορές σας. Πότε στο παρελθόν υπήρξε αυτή η δυνατότητα;
Αν βέβαια, θέλετε να πετύχετε περισσότερα σε λιγότερο χρόνο, οι ειδικοί του digital marketing μπορούν να διαμορφώσουν μία στρατηγική προώθησης προσαρμοσμένη στους στόχους και τις οικονομικές σας δυνατότητες.