fbpx
×

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Υποβάλλετε ένα
Αίτημα Υποστήριξης
Ή
Στείλτε μας e-mail στο support@eshoped.gr

Η ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατόν.

ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευτέρα - Παρασκευή
9:00 - 17:00
Έχετε απορίες; Καλέστε μας στο : 210.41.29.006
  • Υποστήριξη
GreekEnglish

EshopedEshoped

Eshoped

Mε εξειδίκευση στην κατασκευή eshop και περισσότερα από 1200 έργα ηλεκτρονικών καταστημάτων !

Eshoped.gr
210.41.29.006

Email: info@eshoped.gr

Αντιπρόσωπος Ελλάδος
Δημ. Γούναρη 47, Πειραιάς
18531, Ελλάδα

Βρείτε μας στο Google Maps
GreekEnglish
  • Αρχική
  • Ιστοσελίδες
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
      • Κατασκευή Ιστοσελίδων
      • Κατασκευή E-shop
      • Ανακατασκευή Ιστοσελίδων
      • Ηλεκτρονικός Τουρισμός
      • Ανάπτυξη Εφαρμογών Διαδικτύου
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
      • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
      • Πιστοποιητικά SSL
      • Ονόματα Χώρου – Domains
  • Internet Marketing
    • Search Engine Optimization
    • Google Adwords
    • Social Media Marketing
  • Ξεχωρίστε
    • 360 Street View
    • Γραφιστικές Υπηρεσίες
    • Πολυμέσα
  • Έργα
  • Επικοινωνία
ΖητήστεΠροσφορά

Πώς οι καταναλωτές της … χιλιετίας έφεραν την επανάσταση στον κλάδο της λιανικής!

από ESHOPED / Δευτέρα, 26 Σεπτέμβριος 2016 / Δημοσιεύθηκε στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Millennials και Λιανική - Eshoped

Οι καταναλωτές που έχουν γεννηθεί μεταξύ του 1982 και του 2000 συγκεντρώνουν ορισμένες χαρακτηριστικές ιδιαιτερότητες. Δεν θα ήταν υπερβολή να αναφέρουμε ότι κρατούν το «κλειδί» στις πωλήσεις λιανικής και τα προγράμματα μάρκετινγκ, κάνοντας τη … διαφορά από τους υπόλοιπους καταναλωτές.

Μάλιστα, εκτιμάται ότι η αγοραστική δύναμη των ατόμων που έχουν γεννηθεί τις παραπάνω χρονολογίες ή αλλιώς των καταναλωτών της … χιλιετίας, θα έχει αντίκτυπο για τις επόμενες τουλάχιστον έξι δεκαετίες με αποτέλεσμα να κρίνεται επιτακτική η ανάγκη καταγραφής των αγοραστικών συνηθειών τους, οι οποίες υπολογίζονται σε 200 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως.

Όταν κάνουμε λόγο για «shopping» οι καταναλωτές της χιλιετίας υπολογίζονται ως μία μοναδική ομάδα.

Το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων τους δεν δαπανάται σε αγορές επισκεπτόμενοι κάποιο κατάστημα ή εμπορικό κέντρο όπως έκαναν οι πρόγονοί τους στην ηλικία τους. Αντιθέτως, οι συγκεκριμένοι καταναλωτές πραγματοποιούν τις αγορές τους online. Για το λόγο αυτό ο τρόπος με τον οποίο ξοδεύουν τα χρήματά τους έχει οδηγήσει σε λιανική … επανάσταση! Φυσικά, τα καταστήματα, τα οποία δεν διαθέτουν ταυτόχρονα και e-shop βρίσκονται σε μειονεκτική θέση με αποτέλεσμα να προσπαθούν να βρουν τρόπους για να προσελκύσουν τους καταναλωτές της… χιλιετίας.

Όλα τα παραπάνω «γέννησαν» ένα νέο μοντέλο επιχειρηματικότητας, το οποίο ονομάστηκε «online-to-offline» (Ο2Ο) και σύμφωνα με το οποίο οι επιχειρήσεις που αρχικά είχαν μόνο e-shops, τώρα επαναφέρουν στο προσκήνιο τη δημιουργία «κανονικού» καταστήματος για να ενισχύσουν την εμπειρία των καταναλωτών, να διευρύνουν την πελατεία τους και κατά συνέπεια τα κέρδη τους. Το μοντέλο Ο2Ο μπορεί να πάρει διάφορες μορφές και γι΄αυτό δεν αποκλείεται να δούμε όλο και περισσότερες εταιρίες να υιοθετούν παρόμοιες στρατηγικές και να τις προσαρμόζουν στις ανάγκες τους αλλά και στις συνήθειες των καταναλωτών. Σύμφωνα με προβλέψεις, οι καταναλωτές της χιλιετίας θα ξοδεύουν 10 τρισεκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια της ζωής τους μόνο στην Αμερική ως καταναλωτές. Η συγκεκριμένη ομάδα απαριθμεί αυτή τη στιγμή 75 εκατομμύρια άτομα στην Αμερική με τάση αύξησης των μελών της. Συμπέρασμα; Το να είναι κάποιος επιχειρηματίας μόνο “online” ή “offline” δεν είναι πλέον αρκετό.

*πηγή businessnews.gr 

0
  • Tweet
Ετικέτες: ecommerce, αγορές, εμπόριο

Σχετικά Άρθρα

Κρήτη και ηλεκτρονικό εμπόριο - Eshoped
Οι Κρητικοί στρέφονται σωρηδόν στο ηλεκτρονικό εμπόριο
8 tips για να επιλέξετε το σωστό domain name σας.
Οι 35 Συμβουλές μας για την επιτυχία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος την περίοδο των Χριστουγέννων

Τελευταία Νέα

  • Σύμβουλος Διαδικτύου Ένα Πραγματικό Εργαλείο Για Κάθε Επιχείρηση

    Σύμβουλος Διαδικτύου – Ένα πραγματικό εργαλείο για κάθε επιχείρηση

    Εδώ και εκατοντάδες χρόνια υπάρχει ένα επάγγελμ...
  • Ο δρόμος προς το Brand Loyalty

    Ο δρόμος προς το Brand Loyalty

    Brand loyalty, ένας όρος που ακούγεται συχνά στ...
  • Κάντε το επόμενο βήμα με το Google Analytics 4

    Το Universal Analytics αποσύρεται – Κάντε το επόμενο βήμα με το Google Analytics 4

    Το GA4 αποτελεί την νέα έκδοση του Analytics η ...
  • Το Facebook Conversions API ήρθε για να μείνει

    Το Facebook Conversions API ήρθε για να μείνει

    Ένα από τα πιο αγαπημένα θέματα συζητήσεων μετα...
  • Η Eshoped στην ECDM για 3η συνεχόμενη χρονιά

    Η Eshoped για 3η συνεχόμενη χρονιά στην ECDM Expo

    Η ESHOPED συμμετείχε για 3η συνεχόμενη χρονιά σ...

Κατηγορίες

  • Digital Marketing
  • Internet Security
  • Social Media
  • Web Design
  • Ηλεκτρονικό Εμπόριο
  • Θέσεις Εργασίας
  • Νέα
  • Τεχνολογία

ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

Παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και σύντομα ένας εξειδικευμένος σύμβουλος διαδικτύου
θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας λύσει όλες τις απορίες, να καταγράψει τις ανάγκες σας
και να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή λύση για το νέο σας έργο!

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

  • Κατασκευή Ιστοσελίδων
  • Κατασκευή E-shop
  • Ανακατασκευή Ιστοσελίδων
  • Ηλεκτρονικός Τουρισμός
  • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
  • Search Engine Optimization
  • Google Adwords
  • Social Media Marketing
  • 360 Street View
  • Γραφιστικές Υπηρεσίες

NEWSLETTER

Θέλετε να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα και τις ανακοινώσεις μας;

Πολιτική απορρήτου

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

N.Z. ESHOPED LTD

Κεντρικά Γραφεία
Email: info@eshoped.gr
Ηνωμένων Εθνών 2, Λάρνακα, ΤΚ: 6042

Άνοιγμα στο Google Maps


Αντιπρόσωπος Ελλάδος
T: 210.41.29.006
Email: info@eshoped.gr
Δημ. Γούναρη 47, 18531, Πειραιάς, Ελλάδα

Άνοιγμα στο Google Maps

  • GET SOCIAL
Eshoped

© 2022 Eshoped - All rights reserved

Κορυφή
GreekEnglish
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως συμφωνείτε με την χρήση cookies.ΟΚ