Για λόγους ασφαλείας πρέπει ανά διαστήματα να παίρνουμε – αποθηκεύουμε (backup) τα e-mail που χρειαζόμαστε.
Παρακάτω μπορείτε να μελετήσετε, βήμα – βήμα, τις οδηγίες για backup των e-mail σε αρχείο στον υπολογιστή σας.
1. Επιλέγουμε το αρχείο
2. Κάνουμε κλικ στην επιλογή άνοιγμα & εξαγωγή
3. Επιλέγουμε εισαγωγή – εξαγωγή
4. Εξαγωγή σε αρχείο και πατάμε ΕΠΟΜΕΝΟ
5. Επιλέγουμε Outlook Data File (.pst) και πατάμε ΕΠΟΜΕΝΟ
6. Επιλέγουμε τον ή τους φακέλους που επιθυμούμε, τικάρουμε την επιλογή να συμπεριλαμβάνονται και οι υποφάκελοι και πατάμε ΕΠΟΜΕΝΟ
7. Αναζήτηση της τοποθεσίας που επιθυμούμε να αποθηκεύσουμε τον ή τους φακέλους μας και πατάμε ΤΕΛΟΣ
8. Αν το επιχειρούμε για πρώτη φορά, θα μας ζητηθεί να θέσουμε έναν νέο κωδικό ασφαλεία, ο οποίος θα είναι ο ίδιος κάθε φορά, είτε εξάγουμε κάποιον φάκελο με email, είτε κάνουμε εισαγωγή.
9. Ξεκινάει η δαδικασία εξαγωγής των email, σε μορφή .pst
ΠΡΟΣΟΧΗ : Ανάλογα τον όγκο των e-mail που έχετε ενδέχεται η διαδικασία να διαρκέσει ώρες ή ημέρες. ΜΗΝ ΔΙΑΚΟΨΕΤΕ την διαδικασία ούτε να κλείσετε τον υπολογιστή σας.