Καθημερινά βλέπουμε διαφημίσεις στο youtube. Κάποιες είναι διασκεδαστικές, κάποιες βαρετές και κάποιες κάπως … ενοχλητικές. Σε κάθε περίπτωση το youtube είναι ένα πολύ δυνατό μέσο, που δύσκολα μπορεί κάποιος να αποχωριστεί.
Χρησιμοποιούμε το youtube για να ενημερωθούμε, για να εκπαιδευτούμε, για να διασκεδάσουμε, για να δούμε στιγμιότυπα της τηλεόρασης που δεν προλάβαμε να παρακολουθήσουμε. Παράλληλα είναι ένα τεράστιο κανάλι για να επικοινωνήσουμε με τους πελάτες μας, να τους μεταφέρουμε το μήνυμά μας και να αλληλεπιδράσουμε μαζί τους. Είναι μία τεράστια ευκαιρία για κάθε επιχείρηση να χρησιμοποιήσει video στην επικοινωνία της, αλλά και για κάθε επαγγελματία που θέλει να προβάλλει τη δουλειά του.
Όπως τα περισσότερα πράγματα που μας εντυπωσιάζουν έχουν μία πολυπλοκότητα, την οποία θα προσπαθήσουμε να εξηγήσουμε.
Υπάρχουν 4 βασικοί τύποι youtube διαφημίσεων με video:
1. Non-skippable ads
Είναι διαφημίσεις video στο Youtube που διαρκούν 6 – 15 δευτερόλεπτα και ο χρήστης δεν έχει τη δυνατότητα να τις κλείσει. Μπορούν να εμφανίζονται στην αρχή, στη μέση ή στο τέλος του video που παρακολουθεί ο χρήστης. Παράλληλα, μπορεί να προβάλλεται διαφήμιση με banner δίπλα στο video.
2. TrueView ads
Είναι διαφημίσεις στο Youtube που ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να κλείσει, όταν περάσουν 5 δευτερόλεπτα. Μπορούν να εμφανίζονται στην αρχή, στη μέση ή στο τέλος του video που παρακολουθεί ο χρήστης.
3. Bumper ads
Διαφημίσεις video στο Youtube με διάρκεια 5 δευτερόλεπτα. Ο χρήστης δεν έχει τη δυνατότητα να τις κλείσει. Μπορούν να εμφανίζονται στην αρχή, στη μέση ή στο τέλος του video που παρακολουθεί ο χρήστης.
4. Ad sequence
Διαφημίσεις με αλληλουχία video, η οποία ορίζεται με συγκεκριμένους κανόνες. Π.χ. το 2ο video εμφανίζεται, όταν ο χρήστης κάνει click στο πρώτο. Αυτός ο τύπος μπορεί να περιλαμβάνει διαφημίσεις true-view, bumper και non-skippable.
Απόδοση Youtube Διαφημίσεων
Είναι πολύ σημαντικό να αξιολογούμε συνεχώς την απόδοση των διαφημίσεων στα digital κανάλια. Το ίδιο ισχύει και για τις διαφημίσεις video στο youtube. Οι πιο σημαντικοί δείκτες είναι ο αριθμός προβολών της διαφήμισης και πόσο engaging είναι η διαφήμιση, δηλαδή η διάρκεια που οι χρήστες παρακολούθησαν το video, π.χ. το 25%, το 50%, το 75% της διάρκειάς του κτλ.
Χρέωση Youtube Διαφημίσεων
Στις διαφημίσεις video στο youtube o πιο συνηθισμένος τρόπος χρέωσης είναι το Cost-Per-View. Υπάρχει βέβαια και το περίφημο CPC και αφορά clicks στα overlays, τα cards και τα companion banners που συνοδεύουν το video. Ο τρόπος χρέωσης επιλέγεται ανάλογα με τον στόχο της καμπάνιας.
Σίγουρα με αυτό το κείμενο δεν καλύφθηκαν όλες οι απορίες σας για τη διαφήμιση με video στο youtube. Ίσως, μάλιστα να δημιουργήθηκαν περισσότερες από αυτές που είχατε πριν. Αλλά αν σας ενδιαφέρει να δείτε την επιχείρησή σας σε αυτό τον φαντασμαγορικό κόσμο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στέλνοντας μας email ή μήνυμα στο messenger, καλώντας μας στο τηλέφωνο ή να έρθετε από τα γραφεία μας να συζητήσουμε λεπτομερώς. Μπορείτε επίσης να μπείτε στη σελίδα μας στο youtube και να δείτε το portfolio που έχουμε υλοποιήσει. Αγαπάμε το youtube και να μιλάμε γι’ αυτό.
Στην Eshoped έχουμε την τεχνογνωσία και το πάθος να βλέπουμε τους πελάτες μας να πηγαίνουν όλο και πιο ψηλά. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.