fbpx
×

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Υποβάλλετε ένα
Αίτημα Υποστήριξης
Ή
Στείλτε μας e-mail στο support@eshoped.gr

Η ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατόν.

ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευτέρα - Παρασκευή
9:00 - 17:00
Έχετε απορίες; Καλέστε μας στο : 210.41.29.006
  • Υποστήριξη
GreekEnglish

EshopedEshoped

Eshoped

Mε εξειδίκευση στην κατασκευή eshop και περισσότερα από 1200 έργα ηλεκτρονικών καταστημάτων !

Eshoped.gr
210.41.29.006

Email: info@eshoped.gr

Αντιπρόσωπος Ελλάδος
Δημ. Γούναρη 47, Πειραιάς
18531, Ελλάδα

Βρείτε μας στο Google Maps
GreekEnglish
  • Αρχική
  • Ιστοσελίδες
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
      • Κατασκευή Ιστοσελίδων
      • Κατασκευή E-shop
      • Ανακατασκευή Ιστοσελίδων
      • Ηλεκτρονικός Τουρισμός
      • Ανάπτυξη Εφαρμογών Διαδικτύου
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
      • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
      • Πιστοποιητικά SSL
      • Ονόματα Χώρου – Domains
  • Internet Marketing
    • Search Engine Optimization
    • Google Adwords
    • Social Media Marketing
  • Ξεχωρίστε
    • Γραφιστικές Υπηρεσίες
    • Πολυμέσα
  • Έργα
  • Επικοινωνία
ΖητήστεΠροσφορά
  • Αρχική
  • Blog
  • Νέα
  • Πώς να αυξήσεις τους followers στο Instagram της επιχείρησής σου!
29 Μαΐου 2023

Πώς να αυξήσεις τους followers στο Instagram της επιχείρησής σου!

Πώς να αυξήσεις τους followers στο Instagram της επιχείρησής σου!

από ESHOPED / Τρίτη, 06 Οκτώβριος 2020 / Δημοσιεύθηκε στο Νέα

Θέλεις περισσότερους followers στο επαγγελματικό σου Instagram; Λογικό … Αφού περισσότεροι followers σημαίνει μεγαλύτερη αλληλεπίδραση με τον λογαριασμό σου και μεγαλύτερη αλληλεπίδραση σημαίνει περισσότερες πωλήσεις. 

Φυσικά θα πρέπει να μπει ένα φίλτρο, επειδή οι περισσότεροι από εμάς θα προτιμούσαμε να έχουμε 1.000 από τους σωστούς ανθρώπους να μας ακολουθούν από 100.000 από τους λάθος ανθρώπους που μας ακολουθούν, σωστά; Εάν είναι οι σωστοί άνθρωποι, μπορεί να αγοράσουν όλα όσα πουλάμε. Μπορεί να αλληλεπιδράσουν μαζί μας μέσω μηνυμάτων και να μας δώσουν σχόλια που ίσως δεν θα μας έδινε ο υπόλοιπος κόσμος, ώστε να μπορούμε να βελτιώσουμε τα προϊόντα μας.

1. Δεν πειράζει να ξεκινήσεις με λίγους followers

Αρχικά, πολλοί άνθρωποι μόλις ξεκινούν έχοντας μόνο μερικές δεκάδες followers στο Instagram και ντρέπονται γι’ αυτό. Θυμήσου ότι όλοι ξεκινούν από κάπου. Υπάρχουν πολλές κερδοφόρες επιχειρήσεις που ξεκίνησαν με πολύ λίγους ακόλουθους. Μην αγοράζεις followers. Δεν έχει νόημα να έχεις ένα πολύ μεγάλο αριθμό από followers που δεν σχολιάζουν, δεν ενδιαφέρονται για το περιεχόμενο σου. Διάλεξε τον αργό και δύσκολο δρόμο του να χτίσεις ένα σωστό κοινό. Η συνέχεια θα σε δικαιώσει.

2. Το περιεχόμενο σου είναι το κλειδί!

Η ανάρτηση ενός ακατάστατου / ημιτελούς περιεχομένου χωρίς hashtags, χωρίς καλή λεζάντα δεν είναι επαγγελματική. Η ανάρτηση μιας φωτογραφίας χαμηλής ποιότητας δεν θα σε κάνει αστέρι στο Instagram. Το να μην γνωρίζεις τα βασικά λάθη του Instagram κάνει πολύ εύκολα τα πράγματα για τον ανταγωνισμό σου. Δημιουργείς, λοιπόν, το κατάλληλο περιεχόμενο στις αναρτήσεις σου, για να τραβήξεις την προσοχή του κοινού σου και να το κάνεις να αλληλεπιδράσει μαζί σου. Παράδειγμα: Παρουσιάζεις την ανάγκη του πελάτη σου και του δίνεις μια λύσει στο πρόβλημά του. Μην αγνοείς τις λεζάντες. Όσο και αν σου φαίνεται απίστευτο εκατομμύρια χρήστες διαβάζουν την λεζάντα. Δώσε τις επιπλέον πληροφορίες για το post σου κάνοντάς το να δείχνει πιο συνεπές και επαγγελματικό. Ακόμα, μια ωραία, καθαρή εικόνα και ένα έξυπνο σλόγκαν είναι εξαιρετικά σημαντικά εργαλεία, για να αυξήσεις το κοινό σου. 

3. Μην εξαφανίζεσαι.

Μην κάνεις post αραιά και που και μην λείπεις από τα σχόλια και τα like του κοινού σου. Χτίσε σχέσεις με το κοινό σου με το να ανεβάζεις εξαιρετικό περιεχόμενο συχνά. Το πιο συνηθισμένο είναι μια με δύο φορές τη μέρα.

4. Μην κάνεις follow – unfollow.

Το να κάνεις follow κάποιους λογαριασμούς και μόλις σε κάνουν και εκείνοι, να τους κάνεις unfollow είναι μια τεχνική που την εντοπίζει ο αλγόριθμος του instagram και θα τιμωρήσει το account σου. Στην πραγματικότητα δεν σου προσφέρει και τίποτα πέρα από μερικούς αδιάφορους followers.

5. Χρησιμοποίησε τα σωστά hashtags.

Τα hashtags μπορούν να απογειώσουν ή να χαντακώσουν τη στρατηγική σου στο Instagram. Χρησιμοποίησε τα σωστά και θα δεις τις αναρτήσεις σου να έχουν απήχηση σε περισσότερα άτομα που ενδέχεται να ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή την επιχείρησή σου. Αλλά αν κάνεις λάθος χρήση μπορεί πραγματικά να κάνεις ζημιά, από το να μαζέψεις ενοχλητικούς οπαδούς ως το να τιμωρηθείς από τον αλγόριθμο του Instagram.

Για να χρησιμοποιήσεις αποτελεσματικά τα hashtag για το Instagram υπάρχουν σελίδες που θα σε βοηθήσουν σε αυτό, όπως η MetaHashtags και η Instavast.

6. Μην αμελείς τα στατιστικά σου.

Τα στατιστικά σου δείχνουν τι πάει καλά και τι όχι με τον λογαριασμό σου. Θα σου δώσουν πληροφορίες απαραίτητες, όπως οι λογαριασμοί που προσεγγίστηκαν από τον δικό σου, η αλληλεπιδράσεις με το περιεχόμενό σου και οι συνολικοί σου ακόλουθοι. Δώσε την αρμόζουσα βαρύτητα και δεν θα χάσεις. 

 
Ελπίζω να σε βοήθησε το άρθρο. Αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες επικοινώνησε μαζί μας. Στην Eshoped είμαστε κοντά σου, για να σου λύσουμε όλες τις απορίες.

 

0
  • Tweet

Σχετικά Άρθρα

Τι είναι το UGC - Ποια είναι τα οφέλη του;
Τι είναι το UGC – Ποια είναι τα οφέλη του;
6 τρόποι για να υπολογίσετε το Engagement Rate σας
«Santa Tracker»: Το παιχνίδι της Google που έχει ξετρελάνει μικρούς και μεγάλους!
«Santa Tracker»: Το παιχνίδι της Google που έχει ξετρελάνει μικρούς και μεγάλους!

Τελευταία Νέα

  • Αγκαλιάζοντας τον ψηφιακό μετασχηματισμό

    Αγκαλιάζοντας τον ψηφιακό μετασχηματισμό

    Στο σημερινό ταχέως εξελισσόμενο τεχνολογικό το...
  • Προστασία προσωπικών πληροφοριών στην ψηφιακή εποχή

    Προστασία προσωπικών πληροφοριών στην ψηφιακή εποχή

    Το ζήτημα της ψηφιακής ιδιωτικότητας αποκτά ολο...
  • Η σημασία της εμπειρίας του χρήστη (user experience) στο σχεδιασμό των ιστοσελίδων

    Η σημασία της εμπειρίας του χρήστη (user experience) στο σχεδιασμό των ιστοσελίδων

    Κατά τον σχεδιασμό ενός ιστοτόπου, είναι σημαντ...
  • Τι είναι τα Chatbots; Είναι απαραίτητα για την επιχείρησή μου;

    Τι είναι τα Chatbots; Είναι απαραίτητα για την επιχείρησή μου;

    Στο σημερινό ταχύτατο ψηφιακό κόσμο, οι πελάτες...
  • Τι είναι το UGC - Ποια είναι τα οφέλη του;

    Τι είναι το UGC – Ποια είναι τα οφέλη του;

    Πλέον όλο και συχνότερα ακούμε τον όρο UGC Cont...

Κατηγορίες

  • Digital Marketing
  • Graphics
  • Internet Security
  • Social Media
  • Team Eshoped
  • Web Design
  • Ηλεκτρονικό Εμπόριο
  • Θέσεις Εργασίας
  • Νέα
  • Τεχνολογία

ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

Παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και σύντομα ένας εξειδικευμένος σύμβουλος διαδικτύου
θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας λύσει όλες τις απορίες, να καταγράψει τις ανάγκες σας
και να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή λύση για το νέο σας έργο!

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

  • Κατασκευή Ιστοσελίδων
  • Κατασκευή E-shop
  • Ανακατασκευή Ιστοσελίδων
  • Ηλεκτρονικός Τουρισμός
  • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
  • Search Engine Optimization
  • Internet Marketing
  • Google Adwords
  • Social Media Marketing
  • Γραφιστικές Υπηρεσίες

NEWSLETTER

Θέλετε να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα και τις ανακοινώσεις μας;

Πολιτική απορρήτου

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

N.Z. ESHOPED LTD

Κεντρικά Γραφεία
Email: info@eshoped.gr
Ηνωμένων Εθνών 2, Λάρνακα, ΤΚ: 6042

Άνοιγμα στο Google Maps


Αντιπρόσωπος Ελλάδος
T: 210.41.29.006
Email: info@eshoped.gr
Δημ. Γούναρη 47, 18531, Πειραιάς, Ελλάδα

Άνοιγμα στο Google Maps

  • GET SOCIAL
Eshoped

© 2022 Eshoped - All rights reserved

Κορυφή
GreekEnglish
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως συμφωνείτε με την χρήση cookies.ΟΚ