Από την Παρασκευή 19/7 το απόγευμα και μετά, οι συνδρομητές Vodafone σταθερής αδυνατούν να συνδεθούν με ιστοσελίδες που φιλοξενούνται σε διάφορα Datacenters στην Ευρώπη και Ελλάδα.
Το πρόβλημα αφορά το δίκτυο της εταιρίας και από σήμερα 24/7 δείχνει να επεκτείνεται, με αδυναμία πρόσβασης σε περισσότερες ιστοσελίδες και δίκτυα τρίτων.
Συστήνουμε ισχυρά να χρησιμοποιήσετε τα Google DNS ή Cloudflare DNS -τουλάχιστον έως ότου αποκατασταθεί το πρόβλημα- με τον παρακάτω απλό τρόπο:
https://developers.google.com/speed/public-dns/docs/using —-> Change your DNS servers settings https://1.1.1.1/dns/ —-> Setup on PC
- Κάντε κλικ στο μενού Έναρξη και στη συνέχεια, κάντε κλικ στον Πίνακα Ελέγχου.
- Κάντε κλικ στο Δίκτυο και στο Internet.
- Κάντε κλικ στην επιλογή Αλλαγή ρυθμίσεων προσαρμογέα.
- Κάντε δεξί κλικ στο δίκτυο Wi-Fi στο οποίο είστε συνδεδεμένοι και κάντε κλικ στην επιλογή Ιδιότητες.
- Επιλέξτε το πρωτόκολλο Internet Protocol Version 4.
- Κάντε κλικ στην επιλογή Ιδιότητες.
- Καταγράψτε τυχόν υπάρχουσες καταχωρήσεις διακομιστή DNS για μελλοντική επαναφορά.
- Κάντε κλικ στην επιλογή Χρήση των ακόλουθων διευθύνσεων διακομιστή DNS.
- Αντικαταστήστε αυτές τις διευθύνσεις με τις διευθύνσεις DNS 1.1.1.1:
Για το IPv4: 8.8.8.8 και 8.8.4.4 (για Google DNS)
Για το IPv4: 1.1.1.1 και 1.0.0.1 (για Cloudflare DNS) - Κάντε κλικ στο κουμπί OK και στη συνέχεια στο κουμπί Κλείσιμο.
- Επανεκκινήστε το πρόγραμμα περιήγησης.
Μόλις υπάρξει επίσημη ανακοίνωση, θα σας ενημερώσουμε άμεσα.