×

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Υποβάλλετε ένα
Αίτημα Υποστήριξης
Ή
Στείλτε μας e-mail στο support@eshoped.gr

Η ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατόν.

ΩΡΑΡΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Δευτέρα - Παρασκευή
9:00 - 17:00
Έχετε απορίες; Καλέστε μας στο : 210.41.29.006
  • Υποστήριξη
GreekEnglish

EshopedEshoped

Eshoped

Mε εξειδίκευση στην κατασκευή eshop και περισσότερα από 1200 έργα ηλεκτρονικών καταστημάτων !

Eshoped.gr
210.41.29.006

Email: info@eshoped.gr

Αντιπρόσωπος Ελλάδος
Δημ. Γούναρη 47, Πειραιάς
18531, Ελλάδα

Βρείτε μας στο Google Maps
GreekEnglish
  • Αρχική
  • Ιστοσελίδες
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
      • Κατασκευή Ιστοσελίδων
      • Κατασκευή E-shop
      • Ανακατασκευή Ιστοσελίδων
      • Ηλεκτρονικός Τουρισμός
      • Ανάπτυξη Εφαρμογών Διαδικτύου
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
      • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
      • Πιστοποιητικά SSL
      • Ονόματα Χώρου – Domains
  • Digital Marketing
    • Search Engine Optimization
    • Google Ads
    • Social Media
  • Graphic Design
    • Γραφιστικές Υπηρεσίες
    • Πολυμέσα
  • Portfolio
  • Επικοινωνία
ΖητήστεΠροσφορά
  • Αρχική
  • Blog
  • Digital Marketing
  • Ο δρόμος προς το Brand Loyalty
25 Οκτωβρίου 2025

Ο δρόμος προς το Brand Loyalty

Ο δρόμος προς το Brand Loyalty

από ESHOPED / Δευτέρα, 09 Ιανουάριος 2023 / Δημοσιεύθηκε στο Digital Marketing, Web Design, Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Τεχνολογία
Ο δρόμος προς το Brand Loyalty

Brand loyalty, ένας όρος που ακούγεται συχνά στους κύκλους του επιχειρείν και για πολλούς, ένας μακροπρόθεσμος στόχος. Τι είναι όμως το brand loyalty και γιατί έχει τόση σημασία; Το brand loyalty, ή στα ελληνικά “αφοσίωση στην επωνυμία”, είναι η συναισθηματικά φορτισμένη απόφαση πελατών να αγοράζουν ξανά και ξανά προϊόντα και υπηρεσίες από μια συγκεκριμένη εταιρεία όντες ικανοποιημένοι από αυτά που προσφέρουν. Αυτή η αφοσίωση προς μια επιχείρηση, καθώς και η επαναλαμβανόμενη αλληλεπίδραση εταιρείας και πελατών, συμβάλλει στην οικοδόμηση μιας ισχυρής πελατειακής βάσης και κατ’ επέκταση στην απόκτηση ενός ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος που θα οδηγήσει την εταιρεία, χωρίς αμφιβολία, στην επιτυχία. Ας δούμε όμως ποιοι είναι οι 6 βασικοί τρόποι ανάπτυξης του brand loyalty:

Άριστη εξυπηρέτηση πελατών

Η διασφάλιση της σωστής και άμεσης εξυπηρέτησης πελατών (τηλεφωνικό κέντρο, social media, emails) μπορεί να βοηθήσει σε ουσιαστικό επίπεδο τόσο στη δημιουργία του brand loyalty όσο και στην αύξηση των πωλήσεων. Είναι προφανές πως μια πρώτη ευχάριστη και παραγωγική επικοινωνία του πελάτη με την εταιρεία, καθώς επίσης η γρήγορη και αποτελεσματική αντιμετώπιση
πιθανών προβλημάτων, είναι η βάση για τη δημιουργία ενός ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.

Αλληλεπίδραση με τους πελάτες

Πολύ σημαντική είναι ασφαλώς και η αλληλεπίδραση της εταιρείας με τους πελάτες της μέσω των διαφόρων social media εφαρμογών. Μια δυνατή παρουσία στα social media μπορεί να βοηθήσει στη δέσμευση του αγοραστικού κοινού με το brand. Επιπλέον, τα social media είναι ένας εύκολος και γρήγορος τρόπος συλλογής αλληλεπίδρασης, αντιδράσεων και σχολίων
(feedback) τα οποία λειτουργούν ως κατευθυντήριοι οδοί για τις αλλαγές που χρειάζεται να συμβούν για την περαιτέρω ανέλιξη της εταιρείας.

Δημιουργία ξεκάθαρου κοινού

Η δημιουργία brand loyalty προϊδεάζει την βαθιά και λεπτομερή γνώση του στοχευμένου κοινού της επιχειρήσεις (target audience), καθώς και την κατανόηση των αναγκών τους έτσι ώστε να δημιουργηθούν διαφημίσεις με άμεσα και προσιτά μηνύματα.

Σύγχρονος ιστότοπος

Ένας μοντέρνος ιστότοπος, με υψηλή αισθητική και εύκολη πλοήγηση είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι κάθε εταιρείας στις μέρες μας. Με το e-commerce να βρίσκεται στο σημείο αιχμής του, η δημιουργία μιας online παρουσίας είναι πια αναγκαία τόσο για την ορθή και ολοκληρωμένη προβολή των προϊόντων και των υπηρεσιών, καθώς και την εγκατάσταση και εύρυθμη λειτουργεία των loyalty προγραμμάτων που μπορούν να τρέξουν στις ιστοσελίδες και τα eshop.

Επιβράβευση πελατών

Μια από τις πιο γνωστές μεθόδους ανάπτυξης του brand loyalty μιας επιχείρησης είναι η επιβράβευση των πελατών της με ποικίλους τρόπους όπως εκπτωτικά κουπόνια, δώρα, πόντους, και προσφορές.

Εξαιρετική ποιότητα

Σαφώς, σημαντική προϋπόθεση για την επίτευξη της “αφοσίωσης του πελάτη” είναι η ποιότητα. Η παραγωγή ποιοτικών προϊόντων και υπηρεσιών είναι βέβαιο πως θα καταστείλει την ανάγκη των πελατών να ψωνίσουν από διαφορετικά brands με σκοπό να εντοπίσουν αυτό που επιθυμούν. Επίσης, η διάδοση της επωνυμίας μέσω του θετικού word-of-mouth (από στόμα σε στόμα) εξαιτίας της άριστης ποιότητας θα προσελκύσει καινούργιους αγοραστές με αποτέλεσμα την αύξηση των εσοδών.

Αντλώντας και ένα παράδειγμα από την καθημερινότητα, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως που έχει καταφέρει να χτίσει μια τεράστια βάση πιστών πελατών είναι η Apple. Ακόμα και με τιμές που φτάνουν στα ύψη, παρατηρούμε πως οι πιστοί φίλοι της Apple αδημονούν με μεγάλη προσμονή όλα τα καινούργια μοντέλα smartphone της εταιρείας που παρουσιάζονται στο κοινό κάθε χρόνο, φτάνοντας πολλοί δε και στο σημείο να ολοκληρώσουν όλη τη σειρά των Apple “gadgets” αγοράζοντας συμπληρωματικά προϊόντα όπως smartwatches, headphones, και macbooks. Συνεπώς, σημασία στη δημιουργία του brand loyalty δεν έχει η τιμή, αλλά η ποιότητα, η εμπειρία και η καλή εξυπηρέτηση πελατών.

Εάν επιθυμείτε και εσείς να αποκτήσετε ισχυρό brand loyalty, επικοινωνήστε με την ομάδα της Eshoped για τη δημιουργία καινοτόμων ιστοσελίδων και πετυχημένων digital marketing εκστρατειών!

Έρικα Τάκα
Digital Marketer 

0
  • Tweet
Ετικέτες: brand, design, Digital Marketing, loyalty, web

Τελευταία Νέα

  • Η Ψηφιακή Στρατηγική του Μέλλοντος: Το Όραμα για το 2030 (vol.8)

    Το ψηφιακό τοπίο δεν είναι απλά σε τροχιά αλλαγ...
  • Analytics: Η επιστήμη πίσω από την επιτυχία (vol.7)

    Στην εποχή του ψηφιακού μάρκετινγκ, όπου οι ευκ...
  • Η εξέλιξη του email marketing: Από το inbox στην εμπιστοσύνη (vol.6)

    Το email marketing έχει διανύσει μακρύ δρόμο απ...
  • Από τα social media στο conversion: Τα μυστικά της επιτυχημένης ψηφιακής διαφήμισης (vol.5)

    Στον κόσμο του digital marketing, η μετάβαση απ...
  • Content is king: Πώς το περιεχόμενο μπορεί να αναδείξει την ιστοσελίδα σου (vol.4)

    Στον δυναμικά εξελισσόμενο κόσμο του digital ma...

Κατηγορίες

  • Digital Marketing
  • Graphics
  • Internet Security
  • Social Media
  • Team Eshoped
  • Web Design
  • Ηλεκτρονικό Εμπόριο
  • Θέσεις Εργασίας
  • Νέα
  • Τεχνολογία

ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

Παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και σύντομα ένας εξειδικευμένος σύμβουλος διαδικτύου
θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας λύσει όλες τις απορίες, να καταγράψει τις ανάγκες σας
και να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή λύση για το νέο σας έργο!

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

  • Κατασκευή Ιστοσελίδων
  • Κατασκευή E-shop
  • Ανακατασκευή Ιστοσελίδων
  • Ηλεκτρονικός Τουρισμός
  • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
  • Search Engine Optimization
  • Digital Marketing
  • Google Ads
  • Social Media Marketing
  • Γραφιστικές Υπηρεσίες

NEWSLETTER

Θέλετε να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα και τις ανακοινώσεις μας;

  • DA Growth Award - Bronze - 2023
  • google partner
  • PrestaShop Expert
Πολιτική Απορρήτου

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

N.Z. ESHOPED LTD

Κεντρικά Γραφεία
Email: info@eshoped.gr
Ηνωμένων Εθνών 2, Λάρνακα, ΤΚ: 6042

Άνοιγμα στο Google Maps


Αντιπρόσωπος Ελλάδος
T: 210.41.29.006
Email: info@eshoped.gr
Δημ. Γούναρη 47, 18531, Πειραιάς, Ελλάδα

Άνοιγμα στο Google Maps

  • GET SOCIAL
Eshoped

© 2025 Eshoped - All rights reserved

Κορυφή
GreekEnglish